Activa inventarisatie werkwijze

Er zijn veel verschillende mogelijkheden om de activa in kaart te brengen. Allereerst is het belangrijk om te weten of er met of zonder bronbestand gewerkt kan worden: kunnen wij aan de hand van een bestand met activa die ooit aanwezig is geweest, werken of niet?

De activa inventarisatie werkwijze kan vervolgens compleet op uw wensen afgestemd worden door bijvoorbeeld wijzigingen in instructie en systeem. De uiteindelijke werkwijze is erg afhankelijk van de gewenste uitkomst, het vervolg en uw wensen. Hierbij kan u bijvoorbeeld denken aan wel of geen barcodes op de activa, registratie per ruimte en/of als totaal en op één moment uitgevoerd of verspreid over een bepaalde periode.

Samenwerking is de sleutel naar een succesvolle activa inventarisatie. Uw eigen kennis over de aanwezige activa gecombineerd met onze kennis als specialist zorgt voor een krachtige combinatie waarbij een optimaal resultaat bereikt wordt. We werken daarbij met een stappenplan wat specifiek hiervoor ontwikkeld is en een succesvolle inventarisatie als resultaat heeft. Dit stappenplan heeft de volgende stappen:

1
In kaart brengen van uw wensen door onze accountmanager
2
Opstellen van een plan van aanpak
3
Bespreken van plan van aanpak en uitbrengen offerte
4
Uitvoering van het activa-inventarisatie project
5
Opleveren van het door u gewenste resultaat en rapportage