Activa inventarisatie

Activa inventarisatie en activabeheer is essentieel voor het beheren van uw eigendommen. Projectservice heeft vele jaren ervaring met het inventariseren van uw kantoormeubilair, apparatuur en alle andere voorkomende activa.

Wij ondersteunen u bij het in kaart brengen van uw activa door:

Uw activa te inventariseren buiten uw reguliere werktijden
Het bieden van interessante tarieven
Het opleveren van een rapportage kort na de activa-inventarisatie
Ons op te stellen als flexibele en meedenkende partner

Meer informatie over activa-inventarisatie en -beheer? Leest u dan ook eens dit artikel of neem contact met ons op.

Waarom activa-inventariseren?

De belangrijkste reden om uw activa te inventariseren is om een goed en volledig beeld te krijgen van uw activa. Alle activa vertegenwoordigen waarde en het is dus van belang om te weten wat u precies heeft staan aan meubels, computer etc. Het verkrijgen van inzicht in uw activa en de aanwezige activa goed registeren, helpt uw organisatie te sturen op de kosten van de activa. De meest directe aanleidingen voor een activa-inventarisatie zijn:

Waardering ten behoeve van boekhouding en jaarrekening
Verhuisprojecten
Onderhoud van activa management systeem

Wij staan voor u klaar!

Heeft u vragen, ontvangt u graag extra informatie of bent ook u nu al overtuigd? Neem dan contact op voor een gesprek, zodat wij uw wensen kunnen verwerken in onze dienstverlening met een passend plan van aanpak.

Neem contact op