Activa inventarisatie systeem

Afhankelijk van de exacte werkwijze zijn er meerdere mogelijkheden voor welk systeem gebruikt wordt voor de activa inventarisatie:
Het is mogelijk om onze software te gebruiken
Wij kunnen rechtstreeks in asset management systemen werken, indien het systeem de gewenste de uitkomsten kan registreren
Het is mogelijk om met behulp van spreadsheets te werken

Eigen software

Onze software leent zich het best voor activa inventarisaties waarbij een bronbestand beschikbaar is. Dit bestand wordt ingeladen in ons systeem en vervolgens kunnen de uitvoerende medewerkers elke keer uit die lijst putten om de inventarisatie uit te voeren. Dit kan zowel bij enkel codes als bij barcodes bij de verschillende activa.

In onze software is het ook mogelijk om de activa per ruimte te registreren. Vooraf worden in dat geval alle ruimtes geïmporteerd. Dat is ook direct een controlemiddel om te zien of alle ruimtes geïnventariseerd zijn. Nadat de activa inventarisatie is afgerond, ontvangt u een bestand met alle activa per ruimte en/of waarde per ruimte. Aanvullende kolommen zijn mogelijk, dit is vaak per klant verschillend. Eveneens is het doel altijd om een bestand aan te leveren dat rechtstreeks verwerkt of geïmporteerd kan worden.

Andere mogelijkheden

Ook rechtstreeks werken in het asset management systeem van de klant of via een spreadsheet is mogelijk. Dit is afhankelijk van wat de klant geregistreerd wil hebben en welke gegevens vooraf aangeleverd kunnen worden.

Wij staan voor u klaar!

Heeft u vragen, ontvangt u graag extra informatie of bent ook u nu al overtuigd? Neem dan contact op voor een gesprek, zodat wij uw wensen kunnen verwerken in onze dienstverlening met een passend plan van aanpak.

Neem contact op